כתובת

רוטשילד 41, פתח תקווה

שעות פעילות

א' - ה' - 20:00 - 9:00

טלפון

050-8004449

פציינטית שעוברת תהליך שיקום פה

שיקום הפה – דרכים ומטרות

כיצד משקמים את הפה באופן מקצועי? איך בוחרים מומחים לתחום של שיקום הפה והלסת? ומתי כדאי להשתמש בכתרים או גשרים?

שיקום הפה הוא תחום ספציפי בתוך ענף רפואת השיניים ובו עוסקים בשחזור שיניים במטרה לשפר את התפקוד והאסתטיקה שלהם. טיפולי שיקום הפה יכולים להיות קצרים או ארוכים, בהתאם למצב הפה והלסת ולהיסטוריה הרפואית של המטופל. כמו כן, תהליך שיקום הפה נחשב יקר ביחס לטיפולי שיניים אחרים ולכן הוא מחייב בחירה מוקפדת של אנשי מקצוע.


משקמים עבורך את הפה עם חיוך

המומחים במרפאת "אביב סמייל" מחזיקים בניסיון משמעותי בתחום של שיקום הפה ובהתאם לכך, אנו מסוגלים להעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בארץ בהתראה קצרה. המרפאה נמצאת בפתח תקווה אבל מגיעים אלינו לקוחות מכל הסביבה, לרבות ערים כמו רעננה, רמת השרון, גבעת שמואל, רמת גן, הרצליה, כפר סבא ועוד. היתרון שלנו הוא ריכוז טיפולי שיניים מתקדמים תחת קורת גג אחת והפעלת מרפאה רב-תחומית שעומדת בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.


דרכים לשיקום הפה

טיפולים פשוטים יחסית של שיקום הפה מתבצעים עם סתימות, כתרים והלבנת שיניים. אלו טיפולים שיכולים להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, או למי שמעוניין לשקם את חלל הפה והלסת בשל סיבות אסתטיות. מנגד, טיפולים מורכבים כוללים השלמת חסר שיניים נרחב וטיפול בשחיקת שיניים. יש גם מומחים לשיקום הפה שיכולים לפתור בעיות סגר מסובכות ורופאים שמתמקדים בהפרעות תפקודיות בפרקי הלסת. בהפרעות כאלה נהוג לטפל באמצעות גשרים, תותבות, השתלות או כתרי זירקוניה בצבע לבן.


בחירת טיפול לפי מצב הפה

רוב הבעיות הנוגעות לשיניים או לחלל הפה ניתנות לפתרון. את הפתרון בוחרים לפי חומרת הנזק או דרגת השינויים שעל הרופא לערוך במהלך השיקום. כתוצאה מכך, טיפול מסוים של שיקום הפה יכול להיבחר רק לאחר צילום CT, בדיקת מצב הפה והכנת תכנית טיפול מפורטת. על בסיס נתונים אלו ניתן להכריע בין טיפולים למניעת מחלות חניכיים שמשפיעים על בריאות הפה בצורה עקיפה, לבין שחזורי שיניים או התקנת גשרים וכתרי חרסינה שונים לשיקום קבוע.


טיפים לבחירת מומחים

בחירה נכונה של רופא שיניים קריטית להצלחת השיקום. את המומחים בוחרים לפי ניסיון קודם, תחומי התמחות וציוד טכנולוגי. אפשר לקבל המלצות על רופאים מחברים, קרובים ובני משפחה ולהיעזר ברשימה שמפורסמת על ידי האיגוד הישראלי לשיקום הפה. כדאי להגיע לפחות כמה פעמים לפגישת ייעוץ לא מחייבת עם הרופא ולוודא שהוא האדם המתאים עבור התהליך הארוך.


השיקום שלך מתחיל עכשיו

במרפאת "אביב סמייל" מועסקים אנשי מקצוע שונים שמשתפים פעולה כדי למצוא פתרון שמתאים לשיניים שלך. אנחנו נעשה הכל בשביל לעזור לך לשקם את הפה והלסת במהירות, ביעילות ועם מינימום של כאבים ותופעות לוואי. לשיקום הפה ביכולתך להשאיר פרטים באתר או לחייג כבר עכשיו למספר 03-9349494 כדי לקבוע תור.

מאמרים נוספים

אורתודנט בפתח תקווה

אורתודנט בפתח תקווה

רפואת שיניים היא עולם ומלואו והיא כוללת בתוכה כל מיני נושאים נוספים שלא בהכרח יהיו קשוריםלבריאות השיניים בלבד אלא תחומים נוספים שביחד יתרמו לבריאות חלל

קרא עוד
שלח הודעה
1
🦷 יש לך שאלה?
היי,
יש לך שאלה בנוגע לשירותים שלנו? 🦷