כתובת

רוטשילד 41, פתח תקווה

שעות פעילות

א' - ה' - 20:00 - 9:00

טלפון

050-8004449

אדם מנקה שיניים באמצעות חוט דנטלי

טיפולים משמרים בתחום השיניים

מהם טיפולים משמרים? מתי מבצעים סתימות ומתי עדיף לעבור טיפולי שורש? ומתי מבצעים איטום חרירים וחריצים כדי להילחם בעששת?

שמירה על השיניים היא פעולה שמחייבת שילוב בין תזונה נכונה, היגיינה ברמה גבוהה וביקורים תקופתיים אצל רופא שיניים. עם זאת, קיימים מקרים שבהם גם מאמץ לשמור על השיניים באופן טבעי לא עולה יפה ובו הפתרון הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי טיפולים ייעודיים. טיפולים משמרים בתחום השיניים יכולים להתבצע באמצעים פשוטים כמו סתימות או הסרת אבנית, אך לעיתים הם כוללים טיפולי שורש עם תהליך החלמה ארוך ומורכב. כמו כן, רופאים שמתמחים בטיפולים משמרים צריכים לדעת כיצד לבצע שחזורי שן עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

 

טיפולים משמרים מול תחזוקה שוטפת של השיניים

טיפולים משמרים נועדו לשמר מצב דנטאלי תקין של בריאות הפה, החניכיים והשיניים. הטיפולים מבוססים על שחזורים מחומרים מורכבים ושימוש באמלגם בשיניים קדמיות ואחוריות.

טיפולים משמרים בסיסיים מבוצעים על ידי שיננית אחת לחצי שנה ותוך הסרת משקעים ואבנית. לעומת זאת, במקרים שבהם שן נתקפת עששת או ריקבון כתוצאה מהפרשה חומצית נדרשים שחזור או סתימה. החומר שבו משתמשים כדי לבצע שחזורי שן נבחר על ידי הרופא בהתאם לשיקולים הרלוונטיים למאפיינים האישיים של כל מטופל באופן אישי.

נוסף על כך, טיפולים משמרים כוללים עקירות, הסרת אבנית וכמובן טיפולי שורש, המומלצים על ידי הרופאים בין היתר גם למטופלים שסובלים מעששת מתקדמת אשר פוגעת בשרשי השיניים.

 

מהו איטום חרירים או חריצים – ומתי מבצעים אותם?

במצבים שבהם מתפתחים חרירים (חורים קטנים) או חריצים בשיניים הטוחנות ומברשת השיניים לא מצליחה לחדור אליהם כדי לנקות אותם – בחלק ניכר מן המקרים אין ברירה וכדי להציל את השן יש לבצע איטום חרירים.

לרוב, מבצעים איטום חרירים וחריצים באופן יזום בילדים בלבד, למעט מצבים שבהם הרגלי ההיגיינה של מבוגרים פוגעים בצורה אנושה בבריאות השיניים. מכאן אפשר להבין עד כמה חשוב לבחור רופא שמתמחה בטיפולים משמרים כבר מגיל צעיר. רופא מקצועי יידע לזהות את סוג הטיפול שמתאים למצב השיניים ולהמליץ למטופל מה לעשות על מנת למנוע את הישנות המקרים והדלקות.

 

אביב סמייל – משמרים את בריאות השיניים שלך

הקו המנחה של מרפאת השיניים "אביב סמייל" בפתח תקווה הנו להעמיד לרשות כלל המטופלים את האפשרות לקבל מגוון רחב של שירותי טיפול שיניים תחת קורת גג אחת. אנו מעמידים עבורך אנשי מקצוע מובילים, מחזיקים בניסיון משמעותי בתחום של טיפולים משמרים ולרשותנו ציוד טכנולוגי משוכלל. אפשר לתאם מולנו פגישת היכרות ללא התחייבות ולהגיע כבר עכשיו לשיחת הכנה.

 

כל התשובות מחכות לך כאן

יש לך שאלות נוספות לגבי טיפולים משמרים? המומחים של מרפאת "אביב סמייל" ישמחו לעמוד לרשותך בהקדם. אנחנו מתמחים בסוגים שונים של טיפולי שיניים ולרשותנו ציוד מתאים לטיפולי שורש, סתימות ושחזורי שן. כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר או לחייג למספר 03-9349494 כדי לקבוע תור לטיפולים משמרים – בכל גיל!

מאמרים נוספים

אורתודנט בפתח תקווה

אורתודנט בפתח תקווה

רפואת שיניים היא עולם ומלואו והיא כוללת בתוכה כל מיני נושאים נוספים שלא בהכרח יהיו קשוריםלבריאות השיניים בלבד אלא תחומים נוספים שביחד יתרמו לבריאות חלל

קרא עוד
שלח הודעה
1
🦷 יש לך שאלה?
היי,
יש לך שאלה בנוגע לשירותים שלנו? 🦷